close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

תואר בחינוך – כל מה שחשוב לדעת

מערכת שורשא טבת, תשפא16/12/2020

תואר בחינוך הפך להיות אחד התארים המבוקשים והצורך באנשי חינוך טובים אף פעם לא מפסיק. משבר הקורונה חיזק את היתרונות בתחום כתחום עיסוק יציב שלא נפגע בעת משבר. כל מה שחשוב לדעת על תואר בחינוך

תגיות:
צילום: canva

לימודי תואר בחינוך נחלקים לכמה תחומים מובילים בהתאם לבחירה המועדפת שלכם, כמו למשל – מורים בחטיבות הביניים או בבתי ספר תיכוניים, מורים

לחינוך מיוחד, גננות או מורים לגיל הרך, מורים בבתי הספר יסודי. כמו כן, שכבת גילאי התלמידים שאותה הסטודנטים מעוניינים ללמד, הסטודנטים צריכים לבחור התמחות במקצוע ספציפי, כמו לדוגמה – היסטוריה, מדעי הטבע, ספרות, לשון עברית, או מתמטיקה, וכיוצא בזה.

במסגרת של לימודי תואר בחינוך מוצעים לבחירה שלכם מנעד רב של קורסים, כגון – זהירות בדרכים, סוציולוגיה, עזרה ראשונה, אוריינות, שפת ההוראה, שפה, תיאוריות למידה, או מעורבות חברתית, וכיוצא בזה. בתוספת ללימודי הבסיס הללו, תלמדו אף קורסים ספציפיים אשר קשורים לתחום ההתמחות שבו בחרתם מבעוד מועד.

לפעמים מי שהחליט ללמוד תואר בחינוך רואה במקצוע זה סוג של ייעוד או סוג של שליחות, אשר יכולה בהחלט להשפיע על דור העתיד בחברה שלנו  ומייחסים לתחום החינוך המון משמעות מעבר להיותו מקור של קבלת שכר. 

מה הן אפשרויות התעסוקה לבעלי תואר בחינוך?

במדינת ישראל הקטנה בכל זמן נתון נדרשים בני אדם מקצועיים בתחום של החינוך. אמת ויציב, כי צריכים במדינה הרבה מורים. רוב הלימודים בחינוך יכולים להוביל למסלול של קריירה בהוראה. אך לימודי תואר בחינוך הינם מהווים אף דרך ליצירת שינוי חינוכי וחברתי מחוץ לכיתות בבתי הספר. בעצם, לימודי תואר ראשון בחינוך עשויים להוביל אתכם למנעד רב של קריירות, משלחי יד ותחומי עניין. בשל העובדה כי התואר הינו אף רבגוני והן בינתחומי, הוא מציע למסיימים אותו מגוון נרחב של אפשרויות תעסוקה.

תואר בחינוך, מעצם טבעו, אפשרי לביצוע הלכה למעשה בהמון מגזרים בחברה שלנו. בוגרי תואר זה עשויים לעסוק בעבודה בקרב כל מיני ענפי שירות, בעמותות ובארגונים עסקיים, או לחלופין לעסוק במוסדות חינוכיים, פרטיים או ציבוריים.

כבוגרי תואר ראשון בחינוך הנכם עשויים להמשיך ללימודי תואר שני, לעסוק בתחום של מדיניות החינוך, ללמד בבתי ספר או גם לפתח תכניות וכיוצא בכך. לא משנה איזו משרה הנכם מעדיפים, תואר ראשון בחינוך מהווה מסלול שעשוי להביא אתכם לשפע רב של קריירות. באם תסיימו תואר שני בחינוך, כי אז תקבלו עוד כלים עבור סינרגיה ויישום ידע שיטתי, לעזרת יחידים או מוסדות, והוא יעודד אתכם להפוך לדמות מרכזית במוסדות החינוך ובקרב ילדים ובני נוער, עבור שינוי חיובי.

לפרטים נוספים על לימודי תואר בחינוך- לחץ כאן

הוסף תגובה
צילום: canva
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה